Gesprekstechnieken in de zorg
Vaak horen wij van mensen in de zorg dat het haast onmogelijk is om echt goed met collega’s te communiceren. Uitspraken als: “Ik ben er maar mee gestopt en doe gewoon maar mijn werk”, horen wij regelmatig. Wat ligt daar nu aan ten grondslag? Is het de werkdruk? Waarom wordt er in de gezondheidszorg zo ogenschijnlijk slecht gecommuniceerd, terwijl het juist daar zo belangrijk is?
BEKIJK TRAININGEN INCOMPANY VRAAGDe juiste en meest effectieve gesprekstechnieken in de zorg
Vanuit onze succesvolle samenwerkingen met diverse (grote) zorginstellingen zien we dat het probleem vaak zit in het feit dat het voor mensen niet veilig genoeg voelt om zich uit te spreken. Met de hiërarchische verschillen, hoge werkdruk en grote belangen snappen wij als geen ander dat communicatie lastig wordt. Toch is het van levensbelang dat iedereen zich uit kan spreken binnen de zorg.Dit is een verontrustend probleem dat vraagt om een zeer specifieke aanpak. Met de juiste gesprekstechnieken kan er ook in de zorg een cultuur worden gecreëerd waarin iedereen zich open en eerlijk uit kan spreken. Graag laten we je kennismaken met Crucial Conversations.
Crucial Conversations in 3 min.
COMMUNICATIE & GESPREKSTECHNIEKEN
ONZE UNIEKE EIGENSCHAPPEN
Vanuit internationale, award-winnende instituten kunnen wij de krachtigste trainingen op het gebied van communicatie bieden die er verkrijgbaar zijn.
De communicatieve vaardigheden uit onze trainingen vloeien voort uit tientallen jaren sociaal-wetenschappelijk onderzoek en zijn bewezen effectief.
Onze interactieve trainingen worden aangevuld met vele digitale tools om het leren beheersen én toepassen van de nieuwe vaardigheden eenvoudig te maken.
Vanuit een uitgebreid netwerk kunnen wij internationaal trainingen aanbieden, vaak in de eigen taal en met lokale trainers die de cultuur kennen.
Wij zijn graag een partner, waarin we verder gaan dan alleen het faciliteren van een training. Samen gaan wij ervoor zorgen dat de organisatie écht vooruit komt.
In onze trainingen leren we mensen vaardigheden te beheersen waar zij hun hele leven profijt van hebben, ook buiten het werk. Wij noemen het life-science.
Is de gemiddelde beoordeling die wij van onze klanten krijgen
Crucial Conversations maakt het verschil in de zorg
Wij geloven dat de gesprekstechnieken van Crucial Conversations het verschil kunnen maken in de zorg. Nergens is communicatie van een groter belang dan in een zorginstelling. Graag nodigen wij je uit om eens kennis te maken met onze experts en samen te bekijken of de samenwerking een positieve bijdrage kan leveren aan de cultuur in jouw organisatie.
LATEN WE KENNISMAKEN